min klick




Idag har varit en riktigt ute-dag! Vi har varit ute och lekt i stort sett hela dagen! Mest har vi lekt tillsammans med bästisen Liam och hans lillebror Anton, cykla är ju grejen nu =)
Lilla söta Alice har varit här en bra stund med och lekt med Elias, fast dom ville leka inne. Jag och Jonis satt och njöt av lugnet själva på altanen, lilla Majsan sov så gott i vagnen. När vi kikade in på Elias rum så var Elias och Alice jätteglada, för dom hade byggt ett berg utav alla, ALLA, Elias leksaker, jättefint tyckte dom, jättejobbigt att städa tyckte mamma....
Jag och Jonis fick till och med sitta själva ute på altanen och käka middag utan stim och ståhej, det är något man inte är alltför bortskämd med annars =)
Min lilla Maja, världens finaste lilla färgklick!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Söta lilla Majsan va du e färgglad!!! Värsta påskkläderna ju :)

2009-04-13 @ 10:53:35
Postat av: Kajsa

vilken fin bild, o görhärliga kläder!!!

2009-04-13 @ 18:06:29
Postat av: Mormor

Vilken söt liten tjej,du är så fin i kläder med starka färger kram mormor.

2009-04-29 @ 08:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0