söndag

Nu är helgen slut igen, herregud vad tiden går! Nästa helg är det födelsedagskalas här hemma, mitt största barn, Jonis, fyller 26 år, på alla hjärtans dag och allt, så himla pluttinuttigt!
Imorse åkte vi iväg till Huskvarna för Jonis skulle ju hjälpa sina päron att klinka hallgolvet, och det blev himlans bra! Vi hade jättemysigt hos dom, Majsan med, hon bajsade genom kläderna när hon satt i farmors knä, så farmor sa plötsligt " Oj vad det brände till på magen", så var det Majas bajs, hihi! Då fick vi byta alla kläder (farmor med) och tog på rena kläder och efter det ville Maja äta och efter maten spydde hon ner hela bodyn....då hade jag inga kläder kvar till henne, men farmor har resurser! Hon hade nån gammal trasa i storlek 50 som vi fick klämma ner henne i! Haha!
Sen var vi och tittade på ett hus i Huskvarna och det var såå mysigt *hoppas hoppas*
Efter allt var klart med klinkande och sågande och allt var det var så åkte vi hemåt, fast jag stannade till på ICA och hoppade in och köpta taco´s som vi mumsade på när vi kommit hem!
Nu ligger mina små älsklingar och sussar så sött, bäst att passa på att göra detsamma innan någon vaknar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nämen lilla Majsan då :) Ja de e inte lätt o va liten. De e alldeles gedailich haha

2009-02-09 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0